Kaksi menestystäsi määräävää momenttia

Kyllä. Tämä koskee sinua olipa tuotteesi sitten palvelu, palikka, softa tai cv.

Tuotteesi tulevaisuuden määräävin tekijä ei ole asiakkaan matka ostopäätökseen. Se on matka ostopäätöksestä eteenpäin. Ostopäätöksen saaminen on toki edellytys alkuun pääsemiselle, mutta vasta siitä alkaa oikea urakointi.

Vedin OAKK:n aamuseminaarissa setin menestymisen ja mainetaseen kahdesta työvälineestä. Jos et ennätä alkua pidemmälle säästän aikaasi ja paljastan bulletit.

  1. Tarinat, joita tuotteestasi kerrotaan, kun olet jo poistunut paikalta
  2. Tavat, joihin asiakkaasi palaa, kun hetkenne hekuma on jo hävinnyt

Molemmissa menestyksen momenteissa on tietysti ratkaisevaa se, miten taitavasti tuotteesi lunastaa ja lopulta ylittää siihen sitoutuneet odotukset.

P.S. Jos haluat tarttua tuleviinkin tarinoihin nopeammin tilaa nämä 🙂

Instagram: @niittyviita
Facebook: antti.niittyviita
Snapchat: @niittyviita
Twitter: @niittyviita
Medium: @niittyviita
Youtube: TestguruTV on Youtube
Youtube: Antti Niittyviita on Youtube