VR jälleen housut kintuissa


Matkustan junalla Kupittaalta Helsinkiin. Ärsyttää.

Saavuin Kupittaan asemalle n. 10 minuuttia ennen lähtöä ja päätin ostaa automaatista lipun. Kaikki menikin hyvin siihen asti, kun laitteen piti tulostaa lippu.

Tietoja noudetaan…

Parin minuutin jälkeen marssin tiskille ja sanoin, että tuo vehje ei tulosta lippua, johon avulias lipunmyyjätäti totesi, että eihän nämä ole toiminu pariin päivään kunnolla. Sitten olikin jo kiire junaan ja lippu jäi saamatta. Ostin konnarilta junasta lipun ja hän kertoi saman tarinan, ei ole oikein laitteet toimineet. Ilmeisen ärtynyt oli myös konduktööri, koska hän on ensimmäisenä ottamassa asiakkaiden lämmöt päälleen.

Syykin selvisi. VR on aloittanut eilen kamppiksen, missä muuten kovin hintavia lippuja myydään vitosella. Ei mennyt aivan nappiin.

Täysin käsittämätön on VR:n viestintäpäällikön kommentti:

Niiden kysyntä yllätti meidät täysin, sanoo VR:n viestintäpäällikkö Mika Heijari.

Jos VR:n vetää kamppikset nettisivuillaan, twitterissä, facebookissa ja vielä tarjous on noin kova, niin miten se voi kenetkään yllättää? Onneksi viestintäpäälikön pokeri pitää jutun loppuun asti:

– Aiemmin mitään tällaista kapasiteettiongelmaa ei ole ollut.

Lyhyt on viestintäpäällikön muisti.

Jos tarjouksesi on huikea, varaudu lunastamaan lupauksesi! Pidä siis huoli, että palvelustasi ei tule bisneksen pullonkaula!

Avainsanat:
, ,
Aiheet:
Ohjelmistotestaus

Anna hyvän kiertää:

Kommentit

  1. Teemu kirjoitti:

    Suosittelen lämpimästi ennakkoon ostettua sähköpostilippua jonka vilauttaa konnalle puhelimen ruudulta :D. Mutta joo, mielenkiintoinen kommentti :D.

  2. Jaakko Sakaranaho kirjoitti:

    Teemu, niin minäkin yleensä. En tiiä olisko se tässä tilanteessa auttanut, koska verkkokauppa ja automaatit käyttävät (ilmeisesti) samaa taustajärjestelmää.

Jätä kommentti