Dear Gigantti.fi

Lukijamme lähestyi meitä eräästä verkkokaupasta lähettämällään asiakaspalautteella. Palautteen loppukaneetti lämmitti ainakin meikäläisen mieltä sen verran, että lupasin julkaista koko setin 😀

To Whom It May Concern,

Dear Gigantti.fi

I have tried now twice to order a product from you web shop (gigantti.fi). Unfortunately, it seems to be impossible. But maybe you have already too much sales and money and are not interested for further sales?

First time i run into problem with “Virhe toimitustavan valinnassa”. I even contacted your facebook contact page with problem, but unfortunate there was no response.

Second time i was told that my “Email is already registered”. Ok, i then tried to login with google login. But it said that “Session Expired”. I did not know what to do….

Maybe i am too stupid to use your system. But on the other hand, i think i am not alone. There may be many customers who would like to give you more money, but they are not smart enough to find a way…. 😉

But seriously, if you want to make your web site work and add to sales, please consider using professional software testing services! I can recommend one right away: www.prove.fi.

Kiitos luottamuksesta arvoisa lukija 🙂 Jos tuolta ollaan meidän suuntaan yhteydessä tämän ansiosta, kävelen itse Giganttiin ja ostan tuon haluamasi laitteen. Sitten lähetän sen sinulle!

Haluatko säästää kuluttaja-asiakkaiden palautteiden käsittelyssä? Huolehdi siinä tapauksessa, että järjestelmäsi ei pilaa bisnestä ja anna aihetta valituksille.